Els castors i les llúdrigues marxem a Calaf!

El passat cap de setmana, els Castors i Llúdrigues vam anar d’excursió a Calaf, una vila situada a la comarca de l’Anoia. Com que era força distància, vam matinar molt per poder aprofitar bé el dia. Arribats al poble, vam fer una volta pel mercat, aprofitant per esmorzar i estirar les cames després del viatge en tren, on per cert ens vam fer amics dels Castors i Llúdrigues de l’AEIG Pere IV.

Més tard, vam instal·lar-nos al cau d’allà, i vam jugar una estona tots junts un partit de futbol que tenia la tensió del Boca River! Llavors, va aparèixer el Feliç, un dels tres personatges del nostre eix d’animació del trimestre, i ens va explicar el que va passar a Calaf fa molts anys. Criatures màgiques i animals fantàstics habitaven abans el poble, i ara estan amagats al bosc. Vam trobar una poció màgica que havia estat amagada molt temps, vam creuar junts el pont de magma que hi havia, i vam jugar als jocs que tots ells jugaven quan vivien al poble.

A la tarda, va venir a visitar-nos l’Interior, també un personatge de l’eix, que ens va convidar a una sessió de massatges i relaxació. Després ens va proposar una activitat molt interessant d’autoconeixement, introspecció i reflexió. Després, vam organitzar una obra de teatre amb disfresses i guió, gairebé com uns professionals!

L’endemà vam recuperar el braçalet de la guerrera Hilènia, un tresor que es va perdre fa molts anys. Vam haver de buscar arreu del poble, preguntar a les persones que hi viuen alguna dada, i recórrer cada cantonada d’aquest municipi!

Ens ho vam passar molt bé plegats, i ja tenim moltes ganes de marxar de campaments!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *