ELS LLOPS I LES DAINES MARXEM A LA MUNTANYA!

Hola, hola!

Som els llops i daines del Kipling i aquest cap de setmana hem fet la nostra primera excursió.

Quedem dissabte al matí ben d’hora al cau per carregar material i tendes ja que anem a la muntanya a respirar una mica d’aire pur, al costat de Vic.

Tot just baixar de l’estació de tren ens posem a caminar ja que tenim un bon tros fins a la zona d’acampada.  Per fi arribem! Estem tots molt cansats i amb ganes de dinar però primer toca plantar tendes, així que decidim on dormirem cadascú i posem fil a l’agulla.

Ara si que si, beneïm i descansem una estona per fer la digestió. Abans de posar-nos a fer coses fem una ronda de noms per conèixer els més petits que acaben d’arribar i a les noves incorporacions.

Mentre estem parlant i jugant de sobte escoltem una cançó i… apareixen 5 pirates corrents i buscant alguna cosa, que serà… . Necessiten la nostra ajuda per aconseguir el màxim de monedes possibles i així poder trobar la clau del tresor que alguns d’ells havien amagat. Així que vam crear dos tripulacions amb els capitans Barba Roja i Pata Palo, vam dissenyar la nostra bandera i vam començar a navegar rumb a l’illa del tresor.

Finalment aconseguim el tresor gràcies a que hem ajuntat els diners de les dues tripulacions i hem decidit compartir-lo, com al cau sempre fem.

Es comença a fer fosc i… quina sorpresa! Els caps ens preparen una barbacoa!

Mentre es va fent el sopar ens asseiem tots a la vora del foc cantant, ballant i passant-nos-ho la mar de bé.

Escoltem un conte de bona nit i anem a descansar que demà també tocarà caminar una mica.

Ja és diumenge, ens llevem ben d’hora perquè ja no tenim més son, esmorzem, desplantem tendes, ens preparem la motxilla i fem neteja del terreny. Tot llest per posar-nos a caminar. Fem el camí de tornada fins a Vic. Ja havíem fet ahir el camí, i vam caminar escoltant música, cantant i més ràpid!

Parem a un parc per dinar, just al costat de l’estació per no perdre el tren. Tot súper bo! Aleshores vam fer entrega del fulard groc al nou company de la unitat, donant-li així la benvinguda amb una forta abraçada conjunta.

Finalment agafem el tren a l’estació. Després d’una estona de jugar a cartes, parlar, riure i alguna migdiada, arribem a Barcelona.

Ja tenim ganes del següent cau i la següent excursió!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *