ELS RÀNGERS I LES NOIES GUIA MARXEM A FIGUERES

Aquest cap de setmana ens hem llevat molt d’hora i és que teníem moltes coses a fer. Agafem el tren i anem cap a Figueres on allà descarreguem motxilles al cau i agafem un bus cap Darnius. La nostra idea és poder fer una excursioneta per poder veure alguns búnkers de la línia P que Franco va construir els anys 40.

A més, alguns companys havien preparat una activitat per tal de posar-nos en la situació d’aquella època i poder aprendre.

Malauradament, quan portem unes horetes caminant comença a ploure. És pluja lleugereta però que ens impedeix continuar l’excursió.

Així que decidim tornar i apalancar-nos al cau on dinem i juguem una estoneta abans d’instal·lar-nos.

Aleshores sortim a fora perquè ens toqui l’aire i anem sota el porxo de la plaça del mercat de Figueres per poder gaudir de l’activitat que els companys havien preparat per l’excursió i que no havíem pogut fer.

Tornem al cau, ens canviem de roba i sopem. Però aquest sopar també és estrany, i és que els espies que ens van visitar la primera excursió, volen que trobem la nostra parella de treball i ens organitzen un sopar i un joc per tal de conèixe’ns bé.

Ens relaxem fent massatges i marxem a dormir.

L’endemà ens despertem i a fora continua plovent. Ens fem les motxilles, recollim i decidim bé què volem fer de campaments. Així doncs fem la planificació d’aquests i decidim què volem preparar nosaltres i què volem que ens preparin els caps.

Dinem i tornem a agafar el bus. Per sort, no plou quan ens dirigim cap a l’estació. A les notícies diuen que a Figueres i Darnius és on més ha plogut, nosaltres no ho hem notat perquè ens ho hem passat molt bé.

Fins la setmana que vé!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *