Excursió a Vilafranca

El passat cap de setmana 5 i 6 de maig els rangers i les noies guia vam marxar d’excursió a Vilafranca del Penedès a dormir a un esplai i a preparar les descobertes del tercer trimestre. Va donar la casualitat que vam marxar d’excursió al mateix poble que els llops i les daines, ocasió que els caps i les quel•les de les dues unitats vam aprofitar per passar algunes estones junts.

Dissabte al matí, vam quedar les dues unitats a la Sagrera per agafar el tren i compartir el primer moment junts.

Un cop vam arribar, ens vam separar les dues unitats. Els rangers i les noies guia, vam anar cap al esplai a deixar les coses i instalar-nos. Despres, vam anar a un parc proper a posar en comú les descobertes i calendaritzar el que quedava de curs per veure quan faríem cada descoberta.

Després vam anar a dinar amb els llops i a compartir un moment de temps lliure, després de dinar, tots els infants van jugar entre ells i els caps i les quel•les de cada unitat vam poder jugar amb els infants de les altres unitats.

Després de dinar, mentre la major part dels rangers estava jugant al parc, els membres del consell de promeses ens vam reunir per parlar del les persones que volien entrar a consell i revisar-les per poder donar-lis un espai per poder entrar a consell, revisar-se a si mateixos i decidir si podien entrar a consell i que poguessin exposar la seva promesa.

Després de berenar tots junts i jugar una estona, vam anar a fer la cerimònia de promeses on dos dels infants van fer la promesa. Un moment com sempre serio, emotiu i solemne.

Seguidament, i tras la decisió dels infants de no pasar la nit amb els llops i les daines, vam anar a sopar amb ells i a fer tots junts el joc de nit, vam jugar dos rondes de polis i cacos on es va veure la velocitat i resistència dels infants a l’hora de córrer. Després de cansar-nos una estona, vam tornar a l’esplai a fer el bona nit que consistia en veure un programa d’humor on els protagonistes eren persones amb risc d’exclusió social, que havíem patit abusos o amb altres problemes de caire social que els tractaven amb monòlegs.

Al dia següent, ens vam aixecar i vàrem fer el bon dia. Després ens hem possar a treballar per preparar les activitats de campaments per grups, vam fer totes les activitats durant de matí, fent una llista cada grup amb la explicació de la activitat i del material. Després els caps vam recollir les fitxes i després ens vam preparar per anar a dinar al parc amb tot elue material per després agafar el tren. Vam anar tots junts a dinar a l’estació de tren amb els llops i les daines per agafar després el tren tots junts. I per últim després de tot vam tornar a la cantonada.

Va ser una gran excursió, on ens ho vam passar super bé tots i totes i que per rangers va ser molt profitosa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *